سئو فرآیند بهینه سازی یک وب سایت و محتوای آن است تا به صورت ارگانیک در نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری کسب کند. از آنجایی که اکثر کسب و کارها در دنیای آنلاین نیز حضور دارند، ضروری است که برای جلب توجه مشتریان احتمالی، در صدر نتایج جستجو قرار بگیریم. تکنیک‌های پیشرفته سئو ، ما را قادر می‌سازد تا الگوریتم‌های گوگل و سایر موتورهای جستجو را درک کرده و فاکتورهای مهم رتبه‌بندی را که می‌توانند به رتبه‌بندی صفحه وب کمک کنند، شناسایی کنیم.

انواع مختلف سئو برای بهینه سازی سایت :

سئوی داخلی :  شامل بهینه سازی صفحات وب برای رتبه بندی بالاتر و کسب ترافیک مرتبط بیشتر در موتورهای جستجو می شود. هم به محتوای وب سایت و هم به کد منبع HTML اشاره دارد. همچنین شامل تحقیقات دقیق کلمات کلیدی می شود که به بهینه سازی متا تگ ها و محتوا با توجه به کلمات کلیدی مورد نظر کمک می کند. فاکتورهای رتبه بندی در صفحه پویا هستند و از این رو از استراتژی های پیشرفته سئو برای شناسایی آنها و بهینه سازی صفحه بر این اساس استفاده می شود.

سئوی خارجی: به معنای تلاش هایی است که خارج از یک وب سایت برای بهبود رتبه انجام می شود. خدمات لینک سازی بخش مهمی از سئوی خارجی را تشکیل می دهد. این فرآیندی است که از طریق آن لینک‌ها از وب‌سایت‌های دیگر به وب‌سایت شما می‌آیند. این لینک ها توسط موتورهای جستجو برای خزیدن در وب استفاده می شود. خدمات ساخت لینک SEO باعث ایجاد لینک های با کیفیت بالا می شود و وب سایت شما را قادر می سازد تا از رقبا پیشی بگیرد.

سئوی محلی: خدمات سئوی محلی حضور آنلاین را برای رتبه بالاتر در جستجوهای آنلاین محلی بهینه می کند. این به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را روی نقشه نشان دهید. طبق یک مطالعه، 33 درصد از کلیک ها از جستجوهای محلی و نزدیک به 40 درصد از جستجوهای ارگانیک وارد وب سایت شما شده اند. از این رو خدمات سئوی محلی به بهبود حضور آنلاین شما در موتورهای جستجوی محلی کمک می کند.